Algemene voorwaarden
Duur van de overeenkomst
U gaat het lidmaatschap van het Topfit!-plan aan voor een periode van twaalf maanden. Daarna wordt het steeds stilzwijgend verlengd voor een periode van een jaar. Valt de twaalf weken-vaccinatie voor uw pup of kitten in het Topfit!-plan, dan betaald u het eerste jaar negen maandtermijnen.
Betaling
Vanaf het moment dat u het ingevulde registratieformulier bij ons inlevert, betaalt u direct de eerste maandelijkse termijn en de eenmalige inschrijfkosten à €15,-. Dat kan contant of via de pin.
Met uw inschrijving machtigt u Gezelschapsdierenkliniek Roosendaal om daarna iedere maand het afgesproken bedrag af te schrijven. De automatische incasso vindt plaats rond de 25ste van iedere maand.
Ieder jaar op 1 januari wordt het abonnementstarief van het Topfit!-plan en Seniorfit!-extra automatisch gecorrigeerd voor inflatie volgens de CBS consumentenprijsindex.
Prijsverhoging
In het geval van een prijsverhoging laten wij dit een maand van tevoren aan u weten. Bent u het niet eens met die verhoging dan kunt u uw deelname aan het Topfit!-plan beëindigen. Dit doet u schriftelijk, binnen twee weken nadat u bericht kreeg van de prijsverhoging. Een e-mail is voldoende en mag gestuurd worden naar dierenarts@gdkr.nl.
Het kan zijn dat uw dier in een andere gewichtsklasse terechtkomt. In dat geval hebben we het recht om de vergoeding te verhogen of te verlagen.
Maatschappelijk verantwoord
Producten die niet worden afgenomen worden elk kwartaal gedoneerd aan een goed doel.
Niet betaald
Als het maandelijkse bedrag voor het Topfit!-plan niet wordt betaald, dan hoeft Gezelschapsdierenkliniek Roosendaal de diensten die bij het plan horen niet uit te voeren totdat de betaling is voldaan. Wordt er langer dan één maand niet betaald, dan kunnen wij uw lidmaatschap beëindigen. Voor de termijnen en geleverde diensten die nog niet betaald zijn volgt er een rekening.
Overlijden
Overlijdt het huisdier voor wie u het Topfit!-plan heeft, dan wordt de overeenkomst beëindigd. Deelname eindigt in dat geval op de eerste dag van de volgende maand. Er vindt een verrekening plaats voor de reeds geleverde diensten en producten. Dit wordt in de volgende maand nog eenmalig automatisch geïncasseerd.
Opzegging
Wilt u niet langer deelnemen aan het Topfit!-plan en/of aan de Seniorfit!-extra dan kunt u een maand voor het einde van het jaarabonnement opzeggen zonder extra kosten. Zegt u uw deelname tussentijds op, dan worden diensten die al geleverd zijn verrekend tegen het normaal geldende tarief. De overeenkomst moet schriftelijk opgezegd worden. Een e-mail is voldoende en de adresgegevens vindt u in deze folder.
Vragen?
Blijf niet zitten met vragen of onduidelijkheden over het Topfit!-plan of Seniorfit!-extra, maar bel of mail ons.